Alasintie 1 A (2. krs), 80130 Joensuu

Brändi on yrityksen syvin olemus  

Brändin voi ymmärtää monella tavalla. Me ymmärrämme sen niin, että yritykselle luodaan missioon, visioon, arvoihin ja asiakas- ja työnantajalupaukseen pohjautuva tunnistettava identiteetti. Kun tämä tehdään kunnolla, asiakkaat tulevat luoksenne eikä toisinpäin. 

Visuaalinen ilme = ihan kiva. Kokonaisvaltainen strategia = tulokset.

Brändäys ei ole visuaalisen ilmeen loputonta viilaamista, vaan kokonaisvaltainen strategia, joka tukee tunnettuuden lisäämistä kohdemarkkinassa ja sitä kautta yrityksesi kasvua. Saisiko olla yksi sellainen?

Näkyvä ja tunnistettava brändi

Visuaalinen ilme...

...tarvitaan toki, joten tehdään se kunnolla. Suunnittelemme ilmeen niin, että heijastaa yrityksesi arvoja ja viestii uskottavasti kohdeyleisöllesi. 

Visuaalisuuden elementit, kuten logo, väripaletti, typografia ja graafiset elementit, luodaan huolella, jotta ne tukevat yhtenäistä ja ammattimaista yrityskuvaa kaikissa kanavissa ja kohtaamispisteissä.
Brändin visuaalinen ilme
Brändistrategia - Rookie Communications

Liiketoimintaa tukevat ratkaisut

Brändistrategia

Oikein tehty brändistrategia pohjautuu liiketoiminnan tavoitteisiin, markkinatilanteeseen ja eri asiakassegmenttien tarpeisiin. Voimme toki pohtia, mikä eläin olisitte jos olisitte, mutta säästetään nekin eurot ja minuutit johonkin järkevään. 

Tavoitteenamme on luoda pitkäaikaisesti toimiva ja uskottava brändi, joka tukee yrityksesi kasvua ja kilpailukykyä nyt ja tulevaisuudessa.

Vaikuttavia sisältöjä

Viestintä

Kaikki viestintä on markkinointia ja kaikki markkinointi viestintää, mutta enemmän viestinnän suuntaan taipuvat mm. vastuullisuusviestintä, työnantajamielikuvan luominen, asiakas- ja sidosryhmäviestintä ja medianäkyvyys.  

Sitten on sisäinen viestintä, joka on näistä kaikista ehkä tärkein. Nimittäin jos se ei toimi, ei toimi todennäköisesti mikään muukaan. 

Näissä kaikissa tarpeissa pystymme auttamaan merkittävästi. Se on lupaus. 
Rookie Communications - viestintää

Miksi kehittämään brändiä juuri Rookien kanssa?

Kokemus ei merkitse välttämättä mitään, mutta brändin rakentamisessa siitä on kiistatta hyötyä. Kun on vähän harmaata ohimoilla, uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ilman sitä ei kehittymistä tapahdu, ei brändäyksessä eikä missään muullakaan. 

Tapamme rakentaa brändistrategia kattaa neljä osa-aluetta: brändimarkkinointi, strateginen markkinointi, myynnin prosessit ja viestintä. Kun nämä pilkotaan pienempiin paloihin ja peilataan kokonaisuutta liiketoiminnan tavoitteisiin ja liiketoimintastrategiaan, alkaa tapahtua oikeita asioita. 



Ota yhteyttä >
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram